Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen. Check deze eerst even voordat je contact opneemt met onze klantenservice. Dat scheelt je weer een mailtje of telefoontje ;)

  • Help! Mijn retour is nog niet verwerkt.

    Voor het verwerken van een retour hanteren wij 10 werkdagen. Jouw retourpakketje is ongeveer 4/5 werkdagen onderweg naar ons met DHL waarna wij het binnen 48 uur verwerken. Met het weekend ertussen kan het dus maximaal 10 werkdagen duren totdat het bedrag weer op je rekening staat.

    Wanneer je kiest om je retour zelf te betalen dan ontvang je binnen 2 dagen het bedrag op je rekening.
  • Hoe werkt de GRATIS Omruilservice?

    1 Kruis de optie 'ruilen' aan op de pakbon en ga met je pakketje naar een DHL-Parcelshop
    Vertel de medewerker dat het pakketje voor Je m´appelle is. Je hoeft geen adres door te geven. Het DHL-punt zal het originele adresetiket scannen. Het terugsturen van het pakketje is GRATIS!

    2 Ontvang van de medewerker het verzendbewijs (BELANGRIJK; deze heb je nodig!)
    Je ontvangt van DHL een verzendbewijs per mail waarin de trackcode van jouw retourpakket staat.

    3 Log in op je account en ga naar 'Gratis Omruilservice'
    Wanneer je iets hebt besteld heb je automatisch een account aangemaakt. Hier kun je inloggen.

    4 Vink aan welke kledingstukken je retour hebt gestuurd én vul de DHL-code in.
    De aanmelding wordt dan binnen een paar uur (max 24 uur - behalve in het weekend) handmatig verwerkt.
    Hierbij wordt een shoptegoed geplaatst waarmee jij het gewenste item in de juiste maat mee kan bestellen.

    Let op: de omruilservice is niet gratis bij sale of andere acties. De nieuwe verzendkosten zijn in dit geval voor jou.

  • Mijn retourzending blijft de status 'Gescand op het sorteercentrum' houden.

    Geen paniek! Dit is de laatste status die DHL weergeeft omdat wij onze retourzendingen 'in bulk' ontvangen.
    Je pakketje is ongeveer 5 werkdagen onderweg naar ons waarna wij het binnen 48 uur verwerken.
    Met het weekend ertussen kan het dus maximaal 10 dagen duren totdat het bedrag weer op je rekening staat.

  • Het item dat ik wil bestellen is niet meer op voorraad in mijn maat.

    Wanneer jouw maat niet op voorraad is kan je jezelf inschrijven voor een mail die je krijgt zodra de gewenste maat er weer is. Dit doe je gemakkelijk door op het groene linkje "Maat niet meer beschikbaar?" te klikken. Deze link staat op elke artikelpagina. Hier vul je de gewenste maat en jouw e-mailadres in.

  • Kan ik ook telefonisch bestellen?

    Helaas is het niet mogelijk om jouw bestelling telefonisch te plaatsen. Onze klantenservice helpt je uiteraard graag verder wanneer je een vraag over of wanneer je hulp nodig hebt bij een online bestelling.

  • Ik twijfel over de maat. Welke maat moet ik bestellen?

    Bij elk artikel geven wij aan welke maat ons model hiervan draagt en wat haar maten zijn.
    We geven ook aan of een item normaal valt of wij adviseren om een maatje groter/kleiner te kiezen.
    Twijfel je nog? Klik dan even op “Maattekening” bij het artikel zelf. Hierin zie je per maat het verschil in lengte en breedte in cm’s aangegeven staan.

  • Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

    Als je op werkdagen voor 22:00 uur besteld verzenden wij jouw bestelling dezelfde dag!
    Het pakket kun je dan de volgende dag verwachten ;)
    Wanneer je jouw bestelling op werkdagen na 22:00 uur plaatst; wordt deze de volgende dag verzonden.

    Bestellingen die op vrijdag na 22:00 uur of in het weekend geplaatst worden verzenden wij op maandag.
    Het pakket kun je dan op dinsdag verwachten.

  • Welke levermogelijkheden zijn er?

    Je kan jouw bestelling bij jou thuis of op een ander gewenst adres laten bezorgen. De adresgegevens vul je dan bij afleveradres in.

    Weet je niet zeker of je thuis kunt zijn kies dan voor een DHL afhaallocatie bij jou in de buurt. Controleer altijd even of je jouw mailadres goed hebt ingevuld. Je ontvangt namelijk een mail zodra je jouw pakketje kunt afhalen.

  • Worden de items in mijn winkelmandje voor mij gereserveerd?

    De items blijven wel in jouw winkelmandje staan en zijn een klein moment voor je gereserveerd. Maar er zijn artikelen waar heel veel vraag naar is en deze kunnen uitverkocht zijn voordat je de aankoop bevestigt; ook al waren ze wel verkrijgbaar toen je deze aan jouw winkelmand toevoegde. Wacht dus niet te lang ;)

  • Bezorgt Je m'appelle ook internationaal?

    Momenteel leveren wij alleen op adressen binnen Nederland en België.

  • Kan ik voor een bestelling die al geplaatst is het afleveradres wijzigen?

    Indien de bestelling nog niet gepickt en/of verzonden is; kunnen wij het afleveradres altijd nog aanpassen voor je. Mail hiervoor zo snel mogelijk na het plaatsen van de bestelling even naar onze klantenservice; boutique@jemappelle.nl; of antwoord gewoon even op je orderbevestiging! ;)

  • Kan ik mijn bestelling volgen?

    Jazeker! Zodra je jouw bestelling geplaatst hebt ontvang je van ons een bestelbevestiging per mail. En zodra wij je pakketje ingepakt en verzonden hebben ontvang je een mail met daarin de trackcode van je pakket. Wanneer het pakket bij DHL gescand is kun je via deze code jouw pakket volgen en het verwachte aflevermoment zien.

  • Op welke wijze ontvang ik mijn geld terug van een retourzending?

    Je ontvangt van ons een bevestigingsmail zodra wij je pakket verwerkt en terugbetaald hebben. De bijschrijving van het bedrag van de retourzending vindt altijd plaats op de rekening waarmee je de betreffende bestelling ook betaald hebt.

  • Hoe kan ik mij aan-/afmelden voor de nieuwsbrief?

    Wil je altijd als eerste op de hoogte zijn van de nieuwste collecties én aanbiedingen? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief. Onderaan iedere pagina op onze webshop heb je de mogelijkheid om je in te schijven. Door je aan te melden accepteer je ons privacybeleid.

    Je kan je op elke gewenst moment weer afmelden voor de nieuwsbrief. Onderaan de nieuwsbrief vind je daarvoor de link: ''Wil je niet meer op de hoogte worden gehouden? Pas de problème. Klik dan gewoon hier en je bent direct uitgeschreven!''