Xmas    Nog 10 dagen tot kerst!    Xmas 

Veel gestelde vragen

Het verwerken van een retourzending duurt maximaal 10 werkdagen. Retourneren is gratis bij Je m'appelle en daardoor ontvangen we 2 keer per week de retourzendingen van de DHL-parcelshops. Je pakketje is dus ongeveer 4/5 dagen onderweg naar ons, waarna wij het binnen 48 uur verwerken. Met het weekend er tussen kan het dus maximaal 10 dagen duren totdat het bedrag weer op je rekening staat.

Wanneer je kiest om je retour zelf te betalen, dan ontvang je binnen 2 dagen het bedrag op je rekening.

1 Kruis de optie 'ruilen' aan op de pakbon en ga met je pakketje naar een DHL-Parcelshop

Vertel de medewerker dat het pakketje voor Je m'appelle is, je hoeft geen adres door te geven. Het terugsturen van het pakketje is GRATIS!
 

1 Ontvang van de medewerker het verzendbewijs (BELANGRIJK, deze heb je nodig!)

Je ontvangt van de DHL-medewerker een verzendbewijs waarop een code staat.
 

1 Log in op je account en ga naar 'Gratis Omruilservice'

Wanneer je iets hebt besteld, heb je automatisch een account aangemaakt. Hier kun je inloggen.

4 Vul in welke kledingstukken je retour hebt gestuurd én de DHL-code.

Je ontvangt binnen een paar uur (max 24 uur, behalve in het weekend) een shop-tegoed in je account, zodat je snel weer GRATIS zonder verzendkosten nieuwe artikelen kunt bestellen! Deze ontvang je dan de volgende dag al.

 

Geen paniek, dit is de laatste status die DHL weergeeft omdat wij onze retourzendingen 'in bulk' ontvangen. Je pakketje is ongeveer 5 dagen onderweg naar ons, waarna wij het binnen 48 uur verwerken. Met het weekend er tussen kan het dus maximaal 10 dagen duren totdat het bedrag weer op je rekening staat.

Helaas is het niet mogelijk om jouw bestelling telefonisch te plaatsen. Onze klantenservice helpt je uiteraard graag verder wanneer je een vraag over of wanneer je hulp nodig hebt bij een online bestelling.

Deze items blijven wel in je winkelmandje staan. Maar er zijn artikelen waar heel veel vraag naar is en deze kunnen uitverkocht zijn voordat je de aankoop bevestigt, ook al waren ze wel verkrijgbaar toen je deze aan je shoppingbag toevoegde. Wacht dus niet te lang.

Bij elk artikel geven wij aan welke maat ons model hiervan draagt en wat haar maten zijn. We geven ook aan of een item normaal valt of wij adviseren om een maatje groter/kleiner te kiezen. Mocht je nog twijfelen klik dan even op de link “Maattekening” bij het artikel zelf, dan zie je daar per maat het verschil in lengte en breedte in cm’s aangegeven staan.

Maak je geen zorgen, het is zeker nog mogelijk dat een artikel weer terug in de webshop komt. Als je bij het betreffende artikel op de link “Is je maat niet meer beschikbaar?” klikt, dan kan je daar je mailadres en de gewenste maat doorgeven. Je ontvangt dan automatisch een mail wanneer het item weer op voorraad is zodat je deze alsnog kunt bestellen.

Dit kan de volgende oorzaken hebben:
1. Er kan per bestelling gebruik gemaakt worden van één kortingscode
2. Er geldt een minimale bestelwaarde voor de kortingscode
3. De geldigheidsduur van de code is al verlopen


Mocht de code om een andere reden niet werken, neem dan gerust even contact op met onze klantenservice, zij helpen jou graag verder.
Je kan bij een bestelling het afleveradres opgeven. Je kan daarbij een adres doorgeven waar jij je bestelling afgeleverd wilt hebben. Indien je voor ’s avonds 22.00 uur besteld, dan wordt je bestelling de volgende dag door DHL afgeleverd. Als je niet zeker weet of je thuis kunt zijn kies dan voor een DHL afhaallocatie bij je in de buurt. Controleer altijd even of je je mailadres goed hebt ingevuld. Je ontvangt namelijk een mail zodra je je pakketje zelf kunt ophalen.

Nog niet, op dit moment leveren we alleen naar adressen binnen Nederland.

Indien de bestelling nog niet gepickt en/of verzonden is kunnen wij voor jou altijd het bezorgadres aanpassen. Mail hiervoor zo snel mogelijk na het plaatsen van de bestelling even naar onze klantenservice, boutique@jemappelle.nl of reply gewoon even op je orderbevestiging!

Ja, zodra je je bestelling geplaatst hebt ontvang je van ons een bestelbevestiging per mail en zodra wij je pakketje ingepakt en verzonden hebben ontvang je een mail met daarin de trackcode van je pakket. Zodra het pakket bij DHL gescand is, kan je via deze trackcode volgen wanneer je pakketje afgeleverd zal worden.

We besteden veel zorg aan een correcte voorraad van ons assortiment. Helaas kan het toch gebeuren dat een item niet leverbaar is omdat deze bijvoorbeeld niet aan onze kwaliteitseisen voldoet. Je ontvangt van ons dan een mail waarna je kan aangeven of je een andere item, een tegoed of een terugbetaling wenst.

Je ontvangt van ons een bevestigingsmail zodra wij je pakket verwerkt en terugbetaald hebben. De bijschrijving van het bedrag van de retourzending vindt altijd plaats op de rekening waarmee je de betreffende bestelling ook betaald hebt.

Als je geen van onze speciale akties wilt missen en precies wilt weten wanneer onze nieuwe collecties weer online komen, meld je dan aan voor onze nieuwsbrief. Onderaan iedere pagina op onze webshop heb je de mogelijkheid om je in te schijven. Door je aan te melden accepteer je ons privacy beleid. Mocht je van gedachten veranderen, dan kun je je uiteraard weer afmelden voor de nieuwsbrief.

Je kan je op elke gewenst moment weer afmelden voor de nieuwsbrief. Onderaan de nieuwsbrief vind je daarvoor de link:
Wil je niet meer op de hoogte worden gehouden? Pas de problème, klik dan gewoon hier, dan ben je direct uitgeschreven!

Naar boven
  Loading...

Bonjour! Helaas heb je een te oude browser om onze hippe site volledig te kunnen zien ;) Je kunt het beste je browser updaten!