Bezorgen, zo regelen we het:

Bezorgen met DHL

Bestellingen op ma t/m vrij vóór 22:00 uur
Bestellingen op ma t/m vrij vóór 22:00 uur worden voor 99% de volgende dag bezorgd. 1% van de bestellingen kan iets langer duren vanwege overmacht.

Bestellingen op vrijdag na 22:00 uur
Bestellingen op vrijdag na 22:00 uur worden voor 99% op dinsdag bezorgd. 1% van de bestellingen kan iets langer duren vanwege overmacht.

Bestellingen in het weekend
Bestellingen in het weekend worden maandag verzonden en voor voor 99% dinsdag bezorgd.

Bezorging is GRATIS bij bestellingen >€79
Bij orders onder €79 berekenen wij €3,99 verzendkosten

Track & Trace

Wanneer onze bezorger Jean-Jacques onderweg is met je pakketje, ontvang je direct een e-mail met een track & trace link. Je kunt hem dan vanaf middernacht volgen.

Bezorgen met Cycloon Fietsbezorging

Hoe werkt Cycloon Fietsbezorging?
Je artikelen worden vanuit het magazijn met duurzaam vervoer naar jouw stad gebracht. Daar wordt alles overgeladen in cargobikes. Het laatste stuk naar je huis neemt de fietskoerier voor zijn of haar rekening.

Wanneer bezorgt Cycloon Fietsbezorging?
De fietskoeriers bezorgen tussen 17.00 en 22.00 uur. Dan is de kans het grootst dat je thuis bent.

Bezorging is GRATIS bij bestellingen >€79
Bij orders onder €79 berekenen wij €3,99 verzendkosten

Kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling is geplaatst, krijg je een mail met een Track & Trace code. Vul de code hier in om de status van je bestelling te zien of te wijzigen.

Kan ik de bezorgdag wijzigen?
Je kunt tot 17:00 uur je bezorgdag bij Cycloon Fietsbezorging wijzigen. Dit kan direct via je Track & Trace mail. Ook kun je contact opnemen met de klantenservice van Cycloon Fietsbezorging. Ze zijn te bereiken via telefoon (085 - 27 33 273), Whatsapp (06 - 144 35 193) en email (info@cycloon.eu). Hou de Track & Trace code die je via de mail hebt ontvangen bij de hand om zo snel mogelijk te worden geholpen.

Kan ik mijn afleveradres wijzigen?
Tot 17:00 uur kun je jouw afleveradres wijzigen. Voorwaarde is wel dat het nieuwe adres in de buurt moet zijn. Het is handig om dan even contact op te nemen met de klantenservice van Cycloon Fietsbezorging. Ze zijn te bereiken via telefoon (085 - 27 33 273), Whatsapp (06 - 144 35 193) en email (info@cycloon.eu). Hou de Track & Trace code die je via de mail hebt ontvangen bij de hand om zo snel mogelijk te worden geholpen.

Wat als ik niet thuis ben?
Als je niet thuis bent op het moment dat de fietskoerier bij je voor de deur staat, proberen ze altijd jouw pakket bij de buren te bezorgen. Dit vergroot de kans dat het pakket in ontvangst wordt genomen en jij van je bestelling kunt genieten.

We doen een kaartje door jouw brievenbus met het huisnummer waar je jouw pakket kunt afhalen. Lukt het ook bij de buren niet? Dan proberen ze het gewoon de volgende (doordeweekse) avond weer tussen 17:00 en 22:00 uur. Dit doen de fietskoeriers drie keer, daarna wordt het pakketje terug naar de afzender gestuurd.

Hoe kan ik retourneren?
Vraag via de Track & Trace email die je van Cycloon Fietsbezorging hebt gekregen de ophaling van jouw retourzending aan. Je hebt geen retourlabel nodig, de fietskoerier weet waar jouw pakket heen moet. Vervolgens ontvang je een email van Cycloon Fietsbezorging met het verzendbewijs. Jouw retourzending zal in de avond door de fietskoerier worden opgehaald.